بی انصاف


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

از وقتی نیستی من آروم ندارم فقط دارم واسه ی تو میبارم

بیا ببین چقدر تنهای تنهام طاقت دوریتو دیگه ندارم

یکم دلت به حال من بسوزه بذار دستاتو دوباره بگیرم

هر کاری کردم از یادم بری تواما دیدم بدون تو میمیرم

تو که اینجوری نبودی بی انصاف پاشو غرورتو بشکنو برگرد

بیا ببین چقدر حالم خرابه دلم طاقت نداره...

با این که خودم دل تورو شکستم ولی به غیر تو به هیچکی دل نبستم

آخه من از نبودن تو خیلی خستم خدارو شاهد می گیرم عاشقت هستم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 29 تير 1392| 22:24 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§